ZWROT ZAMOWIENIA

Nasza polisa trwa 15 dni. Jeśli od momentu zakupu minęło 15 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi on również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie mogą zostać zwrócone. Nie przyjmujemy również produktów, które są dobrami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

* Karty upominkowe

* Oprogramowanie do pobrania

* Niektóre rzeczy związane ze zdrowiem i pielęgnacją osobistą

Do zakończenia zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których tylko częściowe zwroty są przyznawane: (jeśli dotyczy)

* Książka z oczywistymi znakami użytkowania

* Jakikolwiek przedmiot nie w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z powodów nie wynikających z naszego błędu.

* Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony później niż 15 dni po dostawie

REKLAMACJA (JEŚLI DOTYCZY)

Gwarancja stuprocentowej satysfakcji ma zastosowanie tylko do pierwszego użytego elementu (w przypadku, gdy zamówiono więcej niż jeden identyczny przedmiot) i aby kwalifikować się do zwrotu pozostałych przedmiotów, przedmioty muszą być nieużywane i w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone. Musi on również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Koszty wysyłki ponosi klient.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a pieniądze zostana automatycznie przeniesiony na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności, w ciągu określonej liczby dni.


SPÓŹNIONE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY PIENIĘDZY (JEŚLI DOTYCZY)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często zdarza się, że zwrot pieniędzy wymaga czasu na rozpatrzenie.

Jeśli zrobiłeś już to wszystko, a nadal nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@vliny.pl.

POZYCJE SPRZEDAŻY (JEŚLI DOTYCZY)

Zwrotowi podlegają tylko przedmioty o normalnej cenie, niestety nie można zwrócić pieniędzy za sprzedane przedmioty.

WYMIANY (JEŚLI DOTYCZY)

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@vliny.pl.

PREZENTY

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysyłce bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy na wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, zostanie wysłany do Ciebie bon upominkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie, lub jeśli osoba obdarowująca wysłała zamówienie do Ciebie później, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.

WYSYŁANIE

Aby zwrócić swój produkt, należy najpierw wysłać e-mail na adres info@vliny.pl.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. W przypadku otrzymania zwrotu, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, aby wymieniony produkt dotarł do Ciebie, może się różnić.

Jeśli wysyłasz element powyżej 75 dolarów, należy rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakupu ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony produkt.