DOSTAWA

Wszystkie zamówienia zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

Zamówienia są wysyłane usługami kurierskimi, dostawa zajmuje na terenie:

– Polski 2-3 dni

– UE 2-4 dni  

– Pozostałe kraje indywidualne  powiadomienie o czasie dostawy

Powyższe czasy realizacji zamówień liczą się od momentu otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania przesyłki i są to tylko najlepsze szacunki. Rzeczywiste czasy dostawy mogą się różnić w zależności od adresu dostawy i okresu lub innych powodów.

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody poniesione w wyniku jakiegokolwiek opóźnienia w dostawie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta info@vliny.pl.

Powiadomienie o dostawie zostanie wysłane e-mailem, gdy paczka zostanie wysłana.

ZWROT ZAMÓWIENIA

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony kosmetyk VLINY, podaj numer zamówienia i e-mail. Twoja prośba zostanie rozpatrzona w terminie 48-72h. Możesz zwrócić swoje zamówienie nieotwarte i w oryginalnym stanie w ciągu 30 dni od zakupu. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących zwrotu jakichkolwiek produktów zakupionych w VLINY, napisz do nas na adres info@vliny.pl, a chętnie pomożemy!

REKLAMACJA (JEŚLI DOTYCZY)

Gwarancja stuprocentowej satysfakcji ma zastosowanie tylko do pierwszego użytego elementu (w przypadku, gdy zamówiono więcej niż jeden identyczny przedmiot) i aby kwalifikować się do zwrotu pozostałych przedmiotów, przedmioty muszą być nieużywane i w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone. Musi on również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Koszty wysyłki ponosi klient.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a pieniądze zostana automatycznie przeniesiony na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności, w ciągu określonej liczby dni.


SPÓŹNIONE LUB BRAKUJĄCE ZWROTY PIENIĘDZY (JEŚLI DOTYCZY)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często zdarza się, że zwrot pieniędzy wymaga czasu na rozpatrzenie.

Jeśli zrobiłeś już to wszystko, a nadal nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@vliny.pl.

WYMIANY (JEŚLI DOTYCZY)

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@vliny.pl.

WYSYŁANIE

Aby zwrócić swój produkt, należy najpierw wysłać e-mail na adres info@vliny.pl.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot produktu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. W przypadku otrzymania zwrotu, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, aby wymieniony produkt dotarł do Ciebie, może się różnić.

Jeśli wysyłasz produkt o wartości powyżej 99 PLN, należy rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakupu ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony produkt.