Polityka subskrypcji
Jeśli zakupisz subskrypcję w VLINY, otrzymasz rabat w wysokości 30% oraz regularne dostawy tych produktów w zależności od wybranej przez Ciebie częstotliwości; VLINY oferuje subskrypcje 30, 60 lub 90-dniowe. Twoja subskrypcja będzie kontynuowana przez kolejne zamówienia, chyba że zostanie wcześniej anulowana. Użytkownik będzie obciążany w każdym okresie subskrypcji kosztami odpowiednich produktów. Możesz dokonać zmian lub anulować subskrypcję w dowolnym momencie po drugim obciążeniu, zgodnie z treścią e-maila subskrypcyjnego.
OBOWIĄZUJĄ OPŁATY AUTOMATYCZNE I POWTARZAJĄCE SIĘ. Wykupując subskrypcję, użytkownik zgadza się, że VLINY może obciążyć go początkową i powtarzającą się opłatą subskrypcyjną. Użytkownik przyjmuje odpowiedzialność za wszystkie powtarzające się opłaty, a jego subskrypcja będzie kontynuowana do czasu anulowania subskrypcji po dokonaniu co najmniej 2 zakupów. Powiadomimy cię o tym przed każdym cyklicznym obciążeniem. Istnieje obowiązek dokonania co najmniej 2 zakupów. Aby uzyskać więcej informacji na temat subskrypcji produktu, prosimy o kontakt pod adresem info@vliny.pl.
W przypadku wadliwych produktów, zamówienie może zostać wymienione, ale nie może zostać zwrócone przed trzecią opłatą.
OBOWIĄZUJĄ OPŁATY AUTOMATYCZNE I POWTARZAJĄCE SIĘ. Wykupując subskrypcję, użytkownik zgadza się, że VLINY może obciążyć go początkową i powtarzającą się opłatą subskrypcyjną. Użytkownik przyjmuje odpowiedzialność za wszystkie powtarzające się opłaty, a jego subskrypcja będzie kontynuowana do czasu anulowania subskrypcji po dokonaniu co najmniej 2 zakupów. Powiadomimy cię o tym przed każdym cyklicznym obciążeniem. Istnieje obowiązek dokonania co najmniej 2 zakupów. Aby uzyskać więcej informacji na temat subskrypcji produktu, prosimy o kontakt pod adresem info@vliny.pl.
W przypadku wadliwych produktów, zamówienie może zostać wymienione, ale nie może zostać zwrócone przed trzecią opłatą.